Lediig/hemma

Idag har det varit en superslapp dag. Tog ledigt från skolan eftersom det var Vinersportsdag. Så först tog jag en jätte sovmorron och gick sedan till körskolan - där thomas var - och gjorde en synundersökning så att jag snart kan börja övningsköra :D Gick kalasbra och jag hade en godkänd syn! Sen testade jag o göra ett körskoleprov med Thomas, gick ju sådära.. de va 70 frågor och jag fick bara 24 rätt xD  Men jag har ju aldrig pluggat på det heller (förutom till moppekörkortet) satt jag tycker iaf att jag var duktig :)
Sen gick jag och Thomas till Kryddan och köpte lite svullkäk o gick sedan hem till honom och svullade :)


(SötThomas <3)

Imorn ska vi åka skrillor på gympan - vilket jag inte ser fram emot eftersom jag typ suger på det - men får väl hoppas att man inte behöver göra något allt för avancerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0