Längtar efter Sommaren..

Asså gud va jag längtar efter sommaren! :O eller egentligen så räcker det med bara lite vår, bara det här att det är tort på vägarna och solen skiner räcker för mig. Är så himla trött på denhär himla vintern nu, får ju typ träningsverk bara av att gå hem från skolan för att man måste gå o spänna hela kroppen för att inte halka.
 Kände att jag så gärna vill ha sol och sommar nu att jag tänkte att jag skulle hjälpa till lite på traven genom att börja införskaffa lite vår/sommar kläder. Var in på Asos och kollade lite efter sommriga klänningar, kan ju inte säga att jag är jätte nöjd med det jag fick fram men hittade iaf en klänning som var både fin, sommrig och billig :D

(Klänning från Asos, 400kr)

Imorn är det iaf vinersportdag på våran enhet, men kände att om jag ska vara med på det så ska jag antingen åka skidor eller inte vara med alls, och skidor hade jag inte råd med satt fick bli o vara hemma (A) Vilket jag inte ångrar när jag sedan såg tiden man skulle samlas om man skulle åka skidor: 05:50 !!
Fy fan, jag ska iaf ta en härlig sovmorron och sedan gå till körskolan och göra en synundersökning så jag kan börja övningsköra snart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0