HollyWood-Biljetten

Idag fick jag sovmorron, skulle till sjukhuset och var därför tvungen att missa förste lektionen ... väldigt tråkigt, noot. Men sen så fick jag veta att dom faktist skulle sälja fler biljetter och jag och thomas var där redan en halvtimme innan försäljningen skulle börja, men efter mycket knuffande och buffande så fick jag tillslut min efterlängtade biljett men med tyvär ett ganska felstavat namn. Jag sa att jag hette Frida Hansson - så att jag skulle slippa bokstavera Breidenskog - men dom skrev istället Frida Karlsson... aa hoppas iaf att dom inte märker något ikväll då ;D.. vilket jag inte tror, men men.


 
Nu ska jag iaf gå och göra mig iordning för att sedan bege mig till Matilda där vi ska fördricka lite (:
(uppdaterar eventuellt med bilder senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0