Riktigt Lyckad Dag !!!

Innan jag skriver nått tänkte jag passa på att gratta alla vid namn Frida - som idag har namnsdag :D ....vilket är jag och min kära klasskamrat Frida Torstensson :D
Grattis Till Oss !!! <33

Idag har det nog varit den mest lyckade dagen i mitt liv tror jag. Den började iofs inte sådär jätte lyckad eftersom våran kära hund hade kissat på mina skor... men däremot flöt resten utav dagen på Riiiktigt bra :D

♣Först hade jag 2 timmars matte på morgonen men som jag lyckades stå ut med tack vara alla fina Grattis På Namnsdagen-sms som vällde över min mobil :)

♣Sedan var det resurs där jag fick reda på att provet i Toft som vi skulle ha imorn var förflyttat till efter lovet -  vilket betyder att jag inte behöver plugga någe mer nu i veckan!!! :D

♣Sen hade vi fysikprov som jag hade ställt in mig på att jag skulle på IG eller på sin höjd G, men som gick Hur Bra Som Helst!

♣Efter provet fick man dessutom sluta tidigare.

♣När jag sedan kom hem till Thomas fick jag ett glatt sms från min kära syster där det stod att hon och hennes pojkvän har köpt en lägenhet och ska skriva kontrakt :D Hur kul somhelst (:

♣Påvägen hem från Thomas fick jag dessutom en riktigt glad nyhet från mina föräldrar angående vårat säljeri av huset - exakt vad den goda nyheten var tänker jag inte gå in på men den var RIktigt bra :D!!!!

♣Dessutom var det ju typ HUR FINT VÄDER SOM HELST idag :D!! Känner verkligen hur nära våren är nu :) 


Kan på så sätt sammanfatta dagen som Riktigt Lyckad!! :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Verkligen grattis till oss :D <3 HAHAHAHA sicken hund att kissa på skorna xD hahahahahaha

2009-02-18 @ 21:24:06
URL: http://torstenssonfrida.blogg.se/
Postat av: Frida

VERKLIGEN!!! Du kan ju gissa hur gärna jag hade velat döda han då xD

2009-02-18 @ 22:25:22
URL: http://breiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0