Hemma "/

Stannade hemma från skolan idag för kände att jag har seriösa problem med att få in fysikboken i huvet. Vi har bara tema lektioner idag ändå så får förlita mig på att mina gruppmedlemmar gör det dom ska ;D Vilket jag tror :)

Ställde klockan på alarm så jag skulle kunna ringa till skolan och sjukanmäla mig innan skoldagen började, men råkade väl på något konstigt sätt slå in fel nr så jag kom till larmcentralen(!) men fattade inte det förens dom hade försökt förklarat det för mig typ tre gånger. Snälla som dom va kopplade dom mig vidare till skolan när jag fattat att jag kommit fel och jag lyckades sjukanmäla mig.. inte sådär jätte lyckat.

Nu har jag iaf suttit och pluggat ända sen jag gick upp :O Kollade iofs lite på Ice Age medans jag åt lunch men sen vart det plugg igen. Nu bestämde jag mig iaf för att ta ännu en pause och skriva lite här. Tänkte att jag skulle PhotoShoppa lite också när jag hitta denna sjukligt söta bild på min katt ♥ :

(Dumle)

Kommentarer
Postat av: heelena

herreguuuuud va söt Dumle är! Hade nästan glömt att du hade honom =P grymt söt i alla fall :D

2009-02-17 @ 18:38:02
URL: http://lingonkexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0