Helg-Händelser

Ledsen att jag inte uppdaterade igår. Hade fullt upp hela dagen, nästan.
Vi ska ju ha visning på vårat hus idag satt igår blev det den stora storstädningen!  Och jag lovar, denhär gången blev det fan 20 gånger renare än vad det blir vid julstädningen, så vi låg i ganska riält :D. Slut vart man iaf efter, men då fanns det minsan ingen tid att vila. Daniel som fyllde 20år i torsdas skulle firas och hans flickvän Camilla hade bokat hela bowlinghallen så efter att vi städat klart var det bara raka vägen bort dit. Och det var riktigt kul! Kan ju faktiskt skryta med att jag gjorde ett antal strikar också :D hahah!
Därefter skulle de andra myndiga barnen vidare på krogen satt då va det bara för mig o Thomas att åka hem (snäll som han e höll han mig sällskap istället för att följa med kompisarna (:
Så så såg iaf gårdagen ut och planerna för idag lär bli att gå på några visningar med mamma och pappa och sedan - om jag hinner - kolla på Thomas innebandymatch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0