Eftermiddasuppdatering

Idag har det varit en himla soft dag. Kunde inte sova ordentliget på hela natten utan somnades riktigt ordentliget först vid 5 satt har varit lite seg. Men kunde ändå komma upp i skaplig tid - kl 11 -  och därefter dukade jag och Thomas upp hela köksbordet med frukost och sen blev det Tiger Woods igen och det blev faktiskt oavgjort denhär gången :P, sen gick vi ut med hunden.. och katten som så snällt följde med hela rundan
Planerna för kvällen är iaf att först ta 17.55 bussen in till norrtälje där jag ska träna skivstång med Frida :D ska bli himla roligt :) sen tror jag nog att jag ska sola lite (A)

Nu ska jag gå och leta upp något att ha på mig på skivstången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0