Design-mässan

Idag var det då skolutflyckt till Älvsjös Designmässa och jag som hade laddat kameran och taggat för att fotta hejvilt, för att sedan kunna uppdatera er utstående som inte var med på våran utflyckt, blev väldigt besviken när jag upptäckte att dom hade tepetserat nästintill hela stället med "Förbjudet att fotografera"-shyltar. Men jag lyckades iaf smuggla upp kameran en gång för att kunna fotta en lampa.


Sen har jag också kämpat hela dan för att få tag i en biljett till medias HollyWood fest, helt utan posetiva resultat! Får verkligen hoppas att någon helt plötsligt får för sig att inte vilja gå - så jag kan köpa den personens biljett - eller att rycktet om de 30st nya biljetter är sant. 

Så om det är någon som hört något om en biljett som saknar ägare så får ni ju jättegärna slänga iväg en kommenter till mig om det, tack! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0