Äntligen helg... LOV!!!

Äntligen kom den dagen vi alla väntat på: Sportlovet! Men jag tänker inte sporta ett dugg ^^. Tvärt om, jag tänker bara softa, ha filmmaraton och softa lite till.
Sista dagen innan lovet - idag - har iaf varit helt ok. Först fick jag lite sovmorron för att sedan se fram emot engelska, matte och fysik. Och fysiken såg jag faktist mest fram emot :D till en början iaf.. vi skulle nämligen få tillbaka våra fysikprov och eftersom det kändes som det gick himla bra på det så förväntade jag mig ett VG eller kanske till och med ett MVG :D Men jag fick iaf VG. Efter provutdelningen vart det däremot inte lika trevligt längre. Våren lärare hade nämligen bestämt sig för att inte prata någe fysik utan först dra sina planer för sportlovet, men Helt plötsligt fick han en Lyyysande idé (tyckte han..) !! Han skulle gå igenom det kapitelt i matte som vi ligger på! Jipppi!!  men slutade med långa obegripliga förklaringar och uträkningar blandat med skid backar och sateliter... tänker seriöst inte utsätta min hjärna för mer okomliserat tänkande nu så släpper det.
Efter skolan kom Thomas och mötte mig och därefter gick vi ner på stan en stund :)

Planerna för kvällen ser ut såhär:


♣Födelsedagsmiddag för Thomas mamma som fyller år imorn
♣Ta 20.40 bussen hem
♣Umgås med mina föräldrar
♣Sleepa!

Ser helt enkelt ut att bli en chill-kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0