Alla Hjärtans Dag!

Ja då va man här igen då. Alla Hjärtans Dag har gått sin halva tid nu och jag har ännu inte fått någon present ;/
Thomas kommer iofs hit inom en timme och jag hoppas då på att kanske få något litet fint (: Inte för att jag tror att jag kommer få det eftersom vi bestämde här om dan att vi inte skulle hinna köpa något nu och skulle därför ge varandra senare.... men en överraskning är alltid skoj (A)
 
 Någonting jag saknar riktigt mycket från de unga årens Alla Hjärtans Dag är iaf alla dedär gulliga kärleksbreven man kunde få. Jag kunde typ ladda i flera minuter innan jag öppnade bänkslocket för att sedan bli överfallen av alla de där kärleksbreven som låg där! Vilket det aldrig gjorde utan kunde på sin höjd ligga nått litet hjärta med ett ritat hjärta på eller liknade. Men nu när jag blivit äldre förstår jag ju faktist varför jag inte fick sådär jätte många och det kunde ju då bero på att jag aldrig skrev några själv... ego som jag var.../är.
I år har jag inte varit speciellt mycke bättre utan har varit på tok för fattig för att änns kunnat kolla åt en chokladask eller liknande.

Idag har jag iaf haft fullt upp hela tiden. Gick upp vid 9 och började fixa iordning på övervåningen, sedan efter det gick jag över till skrubben som nu är tillräkligt ren att man faktiskt kan röra sig därinne (vilket man absoluuut inte kunde innan)
Sedan efter det gick jag över till mitt rum.. vilket jag inte har hunnit klart med än utan bara har gått in i två-tre gånger utan att det hänt något speciellt. Antar väl att jag får gå in dit nu och börja jobba lite seriöst.

Ha en Underbar Alla Hjärtans Dag!!!! // F <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0