50års-kalasen

Igår vart det fest igen. Först hade vi överraskningskalas för min moster som fyllde 50år och senare blev det en 50års-fest till, då var det thomas familjs kompis Anne som var födelsedagsbarnet och dom hade hyrt Offenciven - där jag var igår - och jag kom dit alldeles lagom till den manliga strippan som skulle ge Anne en liten LapDance, och inte en så liten heller faktist. Kan ju erkänna att jag gärna hade suttit där i stolen istället för henne, men jag får väl helt enkelt vänta tills jag själv fyller 50 kan jag gissa :P




Idag har jag iprincip bara sovit hela dagen, även fast jag egentligen skulle ha behövt plugga matte till provet vi har på onsdag, men antar väl att jag får gå och sätta mig med det nu då istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0