28/2 -09

Idag har det varit fullt upp hela dan fram tills nu xD
Började dagen med att gå upp kl 7 för att skjussa ner Thomas till bussen och sedan följa med min kära mor till stallet :)
Anledningen till att jag valde att gå upp så himla tidigt en lördamorron var för att jag och mamma skulle rida ut tillsammans, vilket jag tycke är väldigt trevligt. Vi gjorde det nästan jämnt förut när jag hade låne hästar och hon hade en egen häst, men tiderna förändras och vi har inte alltid den möjligheten att kunna rida ut tillsammans så idag bestämde vi oss för att ta chansen medans den fanna och eftersom Jenny är i fjällen och ingen rider hennes häst så lånade vi henne (A) Tack Jenny :) ♥

här har ni iaf bildbevis:




Sedan när vi kom hem var det bara för mig att hoppa in i duchen snabbt som attan eftersom vi senare skulle på en lägenhetsvisning, eller senare och senare.. typ 1timme
Vi åkte iaf dit och lägenheten var kanonfin, lite för stor för oss bara så får la se :)

Nu ska jag iaf börja göra mig iordning för ska inom några timmar vidare till Frida. Ska se till att jag får med mig den riktiga kamerna ikväll också så att man kan få några hyffsade bilder iaf :D

Juuuste, höll ju på o glömma att det faktiskt är min mammas födelsedag idag också. Så Grattis mamma!!!! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0