Sovmorgon Me like (;

Ni anar inte hur sjukt skönt det var med en ordentlig sovmorgon!! :D Hade planerat att gå upp halv 10 men vaknade kl 9, helt klarvaken. Kunde man ligga och morna sig i en halvtimme och sen med ett leende på läpparna gå upp. Fast desto deppigare blev man när man kollade ut genom fönstret och upptäckte att frosten försvunnit.. blir väl ingen snö till julafton kan jag gissa.

Igår kollade ju jag och Thomas på Year One och den var typ stört bra!! Kan verkligen rekomendera den :D

Ikväll blir det folkets hus och jag är faktiskt så sjukt taggad !!! Har spelat min "dancelista" på spotify hela morgonen så nu ska jag bara få skoldagen överstökad och sen börjar röjjet!!!


Kommentarer
Postat av: Mattias Söderholm

Alltid lika fin ^^

2009-12-05 @ 16:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0