Me like Mellandagsrea..

Allo!
Igår sov min mormor här och snäll som man är lånade jag ut min säng till henne, dock kom jag på att jag inte hade någonstans att sova..? Så jag fick dela säng med Tessan och Micke inatt (x Himlans mysigt faktiskt!
Sen imorse skulle dom iväg tidigt så jag fick stanna kvar och vakna efter min egna väckarklocka.. alltså av ingenting alls (;


Snart är det nyårsafton och jag har ännu inte planerat något ställe att vara på O: Folket jag ska vara med är iaf redan bestämt, men allting där imellan är inte bestämt..

Klänningen troooor jag iaf att jag bestämt mig för, jag beställde nämligen en från Nelly häromdan men jag är lite skeptisk till den.. ni får se den sen när jag testat den och bestämt mig för om den är snygg elr inte (; Köpte samtidigt som klännignen ett par skor från mellandagsrean som Nelly har nu,
100kr för dessa är inte dyrt direkt! :O ♥


Nelly, 100kr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0