Det blir aldrig som planerat,

Helt plötsligt blev jag på hur bra humör som helst!! Kan bero på att jag för en timme sen kände mig skitstressad över skolarbetena som är kvar nu innan jullovet, men nu har jag gjort klart det ena och resten tar jag som det kommer. Jag har dessutom tänt doftljus överallt i mitt rum så känns som om jag sitter i nått typ av växthus fullt med roser!?

Om vi ska sammanfatta gårdagen då.. skulle ju egentligen varit med Anna igår men helt plötsligt kunde hon inte de heller.. aa, de blev helt enkelt inte av så jag ringde upp Ella för o höra med den sötsaken vad hon hade för sig! Hon skulle ha gäster så hon visste inte om vi kunde leka.. så jag deppade typ ihop resten av kvällen och tjockade mig framför Robinson, men så fick jag några glada sms från lite glada människor att de var fest och jag fick Ella att följa med mig på den. Så vi tjejade oss lite hemma hos henne i nån timma elr två och sen gick vi vidare till "festen", vilket kan ha varit den tråkigaste ever..? Jag e inte riktigt säker.. men jag tror de iaf! Ska inte gå in på detaljer för då kommer folk börja anklaga mig för en massa saker jag inte vill bli anklagad för ;D så jag hoppar det. Men de var kul (:


Idag har jag inte gjort mycke, typ pluggat och tjockat mig. Det har alltså varit en helt vanlig söndag!


Passade på o inviga mitt pajlettskärp ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0