Alla nödvändiga förberedelser är äntligen klara!

Nu har jag och Jenny precis kommit hem från en lite shopping tur genom norrtäljes ynkliga affärer, jag köpte de sista nödvändiga inför nyårsafton. Dessutom bestämde jag mig för att ge klänningen en chans (; Jag hittade nämligen en superbra grej nere på stan som får alla mina problem att försvinna :D

Nu är jag iaf helt klar med vad jag ska ha på mig! ..förutom skorna... men de får jag reda ut imorn.



Jag och Jenny har iaf varit och hyrt en skräckis (The Children) och köpt upp hela Hemmakvälls lager av godis.

 


Kommentarer
Postat av: Emma

jäävlar, den var inte lite kort du ;) Men fin :)<3

2009-12-30 @ 23:28:11
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0