GropenBad

Sol sol sol, jag älskar det verkligen!!! Känns verkligen som att det satt väldigt fint med lite sol nu innan skolan börjar för annars hade jag fan fått panik.
Var iaf med Tessan till Gropen (Riala) och bada o sola idag, och de stället kan ju verkligen vara det skönaste stället att bada på, hur fint och klart vatten som helst och klippor som ser ut som stora moln. Man kan verkligen inte klaga på de stället... elr jo lite, för det finns inte så mycke bra ställen att ligga o sola på, så om man vill hitta ett bra ställe måste man korsa vattnet och det är inte det lättaste när man har massa packning med sig.


Igår var det ju premiärätning av kräftor för min del och det var sjukt gott alltså! Men det hade nog varit godare ifall jag inte varit så himla hungrig för då är det typ värdelöst att äta kräfor eftersom man inte får ut så himla mycke mat från sånna... men det var iaf gott. Sen efter det cyklade jag iväg till Emma där Frida och Matilda var, så då kollade vi på filmen Obsessed som var typ hur bra som helst!! :D


Kommentarer
Postat av: Hållvasterfacker

DET HETER FÖRFAN MALMEN, INTE GROPEN.

2009-08-10 @ 20:15:05
Postat av: DIXIE

Iaf för små fjortisar som smutsar ner vattnet med HIV! åk och smitta ner någon annanstans

2009-08-10 @ 20:28:25
Postat av: Frida

Oj! Nån som störs av att jag är där elr?

Tråkigt för den presonen isånna fall (;

2009-08-10 @ 20:56:43
URL: http://breiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0