Blondin elr Brunett?

Jag har ju snackat om att färga håret mörkt nu till hösten, men börjar tveka lite. Jag älskar ju lixom mitt blonda hår men det sliter ju så förjävligt att bleka håret 24/7, men sen måste jag ju säga att jag saknar mitt bruna hår ganska mycket, hade ju det förrut. Fast jag hatar typ att ena dan vara blond och sen andra dan i skolan är man mörkhårig... kanske färgar på höstlovet..? De känns bra (;



Aja, ikväll ska vi äta kräftor!!! Årets första, och helt seriöst gillar jag kräftsesongen nästan bättre än julen.. så jävla gott med kräftor och så mysigt med sensommar och sånt. Man behöver inte änns ha en kaleder för att veta att de e kräftsesong, man känner det lixom på luften.

Hade egentligen tänkte röja lite med Jenny och hennes kompis ikväll men kände mig inte så pigg på det plus att kräftorna stod lite ivägen (A) Så det slutade med att vi bestämde oss för att göra det en annan kväll (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0