Söndags-Underhållning

Igår vad jag ju me syrran (: Vi hyrde filmer och köpte donken mat, en perfekt kombination! (;
Vi hyrde Dark Memories och The Hottie and the Nottie, två typiska tessan och frida filmer. Fast The hottie and the nottie var inte så himla bra... jag somnade iofs på slutet men kanske just för att den inte var så bra ;D Men den rekomenderar jag iaf inte.

Idag så var det ju tänkt att jag o Jenny skulle gå o gymma... vilket vi också lär göra. Men hon slutar inte förräns 6 så vi drar väl nån gång efter det :)
Sen kanske (om jag hinner) så ska jag och Thomas gå på bio.

Imorn är det skola... fy fan känns inte som om jag har hunnit sova ut ordentligt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0