Uppdatering

Igår så blev det ingen uppdatering, tråkgt men uppdaterar er idag istället ;D
Igår då så hade jag två lektioner och sen slutade jag typ.. elr jag vet egentligen inte alls hur det blev med allting men de krånglade en massa så nu har jag typ fått frånvaro på nån lektion.. aja, en lektion hit elr dit (;

Sen på kvällen så skulle jag och mitt ex Thomas käka middag, så då grillade vi lax och käka bakpottis. Typ hur gott som helst blev det ! Så då var jag där typ hela kvällen, och sen kom två utav hans kompisar eftersom dom skulle ut på krogen.. kul att man är 17 lixom, va fan skulle jag hitta på?! Men då träffade jag några polare och var med dom resten utav kvällen. Så det vart väldigt lyckat iaf (:

japp sen fick man inte komma
Såhär god mat blev det för oss två :)

Idag så ska jag och min älskade syster ha tjejkväll. Hennes pojkvän är borta hela kvällen så då ska jag åka till henne så då lär det bli en massa gott och fullt med tjejsnack. Lär bli kanonmysigt (: ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0