Svull kombinerat med shopping

Nu är Anna här o vi har redan hunnit med att både shoppa och svulla, fan rekord? Typ!
Aja, vi gick ner o loda lite på stan, jag köpte en midjekjol och ett skärp från H&M. Sen hade ju jag tänkt införskaffa lite skolmaterial.. vilket jag också gjorde, men då driva vi med cykeln upp mot billighetsaffärerna (Ö&B och Rusta) och köpte de där. Blev lite pennor, block och kalender, sånt skoltråk ni vet x)

Tänkte jag skulle göra själva grejen med skola lite roligare genom att köpa färgglada kolegeblock o pennor o sånt men de finns självklart inte, och gör det de så kostar de typ 100kr styck!! O så mycke pengar tänker iaf inte jag lägga ut på skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0