Stockholmo

Hallo! Imorse hade jag ställt klockan redan kl kvart i 9, men det slutade med att jag gick upp kvart över 11... dåligt av mig, men måste få unna mig de nu innan skolan börjar ;D

Idag ska jag ju somsagt till stockholmo med Jennii, sen efter det ska vi ut till hennes place där jag inte varit på hela sommaren!! Helt sjukt egentligen, med tanke på att jag nästan bodde där för bara några år sen.. ojoj, hon o jag satt nästan ihop då. Gick inte en dag utan att vi träffades, men tider förändras.

Aja, nu kommer hon snart hit så måste hinna fixa de sista innan de.

Kommentarer
Postat av: e l i n l e i j o n - bloggdesigner

Ny bloggdesign?



Kika gärna in hos mig, välkommen! :)

2009-08-17 @ 22:24:25
URL: http://elinlion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0