SjukHus!

Jag hatar verkligen att vara sjuk! Det kan vara rätt så mysigt till en början, man har lixom en anledning till att ligga kvar i sängen o glo film hela dan och pärona tar hand om en som om man vore självaste kronprinsessan. Men redan efter andra dan har jag fått nog! Har feber så blodet kockar i mig, huvudvärk så att jag ser dubbelt och halsont att jag inte kan sova.

Så skulle mamma kolla upp vad det var för något, och det visade sig vara influensa!!!! Men enligt "vårdgaiden.se" så är det ingen fara, det gäller lixom bara att hålla sig lugnt så går de över efter 5-7 dagar.
5-7 DAGAR!!!!??? Asså jag orkar seriöst inte!!! Trode typ att jag skulle bli frisk imorn..

Idag kom iaf en kär vän hit och pysslade om mig, vi kollade Harry Potter-filmerna och svullade melon och drack te. Hur mysigt som helst, verkligen något man behöver när man mår som jag. Aja, nu har jag väl ändå tjatat klart om min äkliga sjukdom.. hoppas bara att dom inte gör så mycket i skolan imorn...

Kommentarer
Postat av: Emma

Fy fan va jobbigt, men om du har influensan komemr fan inte jag till dig, får typ lägga allt i brevlådan eller nått :O <3

2009-08-20 @ 07:11:27
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0