"Mitt nya liv" ?

Slutade ju som sagt riktigt tidigt idag, vilket var jävligt skönt. Hade en en lektion och sen var det bara att palla sig hem. Väl hemma däckade jag i sängen och vaknade sedan av att Jenny kom hit. Tihi, den gullrumpen hade varit uppe i södra bergen med sin klass så hon kom hit direkt efter och höll mig sällskap. Och hon o jag har ju bestämt oss för att starta våra "nya liv", våra nyttiga liv helt enkelt. Så vi bestämde att:

♣ det inte blir någe godisätande elr läskdrickande i veckorna! Helger är undantag, måste ju leva också ;D

vi ska möta friskis på tisdagar och söndagar för ett gymmpass

vi ska köra ett powerwalk- elr jogging-pass på torsdagar


vet inte alls hur bra detta kommer gå men det började iaf bra med att vi vart hur godissugna som helst! Men istället för att slänga pengarna på onyttigheter så köpte vi melon! Rawr!



Juste, sen hjälpte jag henne med hennes bloggdesign också. Hon peckade och jag handlade. Look for you self.
Lifeofjennu.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Steffi

Lycka till ;D

2009-08-25 @ 20:00:33
URL: http://stefanissecret.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha tydligen så gick det ju inte så bra xD

2009-08-26 @ 18:51:50
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0