Måndag

Första dagen i skolan avklarad, kanske inte lika jobbigt psykiskt som förra året men helt klart mer fysiskt ansträngande. Man märker verkligen att det har börjat rulla igång nu igen, har redan fått matteböckerna och haft första lektionen i mitt hat-ämne, engelska! Hatar det så himla mycket, vilket kan bero på att jag suger på det.. elr för att läraren är totalt rubbad. Får hoppas att hon inte läser dehär för då lär jag få ett ännu större ig än jag redan har... Okej, jag har inget ig, men de skulle inte förväna mig om jag slutar där.

Nej men så illa är det kanske inte, men grejen e att när jag går i skolan får jag så jävla dålig matlust. Jag kan vara hur hungrig som helt i skolan, men bara tanken på att hugga in i nån äklig skolpotatis med nån äklig fisk elr köttbit till får mig att vilja spy. De e helt enkelt förjävligt.. och jag har redan gått tillbaka till domhär tråkiga blogg inläggen där jag bara sitter och klagar på skolan. De e inte bra.. kommer sluta med att jag får lägga ner bloggen totalt.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vill du ha hjälp med engelskan är det bara hojta till. Älskade engelska lektionerna :)

2009-08-24 @ 20:58:47
URL: http://hazeinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0