Jerry Springer chockar.. som vanligt

Asså det är helt sjukt hur mäniskor ibland kan vara så dumma!

Kollade precis på Jerry Springer och gud va de programmet lyckas chocka mig lika mycke varje gång, tycker alltid att det är det värsta jag sett när jag sett ett avsnitt.. så nästa gång jag ser ett avsnitt är det typ 20 gånger värre..??? Som idag, då var det en tjej som hade haft trekant med sin mamma och mammans pojkvän!! Lixom, vem kommer på den tanken!? Men det var ändå inte det värsta, för tjejen har 4 barn med sin man (som hon varit tillsammans med i 3 år) och väljer att fortsätta ligga med sin mamma och dumpa sin pojkvän!
Va ska hon säga till ungarna när dom undrar vart deras pappa är då?  "Jo men jag dumpade honom för att få ha sex med eran mormor istället, men de e väl lugnt?"

Blir så himla sur på sånt där. Ush fy o blä!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahahahha ;D

2009-08-10 @ 20:30:06
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0