Home finaly

Nu är vi hemma igen och det blev inge moppeåkande hem till Jenny för oss. Vi var alldels för trötta för de! Så vi gick till VideoCity istället och hyrde 3st skräckisar, men får se om vi verkligen kommer klara av att se alla tre utan att somna xD

Förresten så håller jag på o få världens värsta förkylnign känns det som! Har sepe ont i halsen och hela min kropp värker (och nej de e inte för att jag härjat runt i stockholm hela dan, jag kan känna skillnaden). Jag hittade iaf lite kläder.



♣ Kjol + skärp från H&M
♣ Stringisar från H&M
♣ Kjol från Monki (25kr om ni måste veta ;D )
♣ Skärp från Beyond retro
♣ Ögonskuggsborstar från H&M




Älskar dej Jenny! Du förgyller min dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Åh shopping! :D jag har bara suttit på ett plan ehe, tråkigt menmen. haft en rolig resa iallafall ^^

2009-08-18 @ 18:15:31
URL: http://thimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0