Frisk!

Frisk frisk frisk! Känns som himlen, även fast jag börjar skolan imorn. Men grejen e att efter att ha liggat totalt isolerad på mitt rum i en hel vecka utan att kunna träffa nån eller orka prata med nån så ska det bli himla kul att börja skolan! :D

Och äntligen ska jag ta tag i mitt liv och faktiskt göra något åt det. Inte bara flyta på vågen utan faktiskt anstränga mig lite. Jag o jenny ska börja gymma och sen lär det bli ett o annat jogging-pass uppe på spåret, sen ska jag sluta äta onyttigheter i veckorna och läsken sparar jag till helgen. Känns jävligt kul såhär innan iaf, men vet inte hur länge det kommer hålla.. det är nästa problem.

Nu ska jag iaf rota igenom garderoben efter något att ha på mig imorn, sen blir det duchen och sen ska jag kolla på filmen Män som hatar kvinnor 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ska klara detta frida!!! Vi ska vinna kampen mot söt och chipssuget!! Hahahaha gymmet nästa!! när jag blir frisk sen så drar vi hem till nån av oss och planerar in i minasta detalj!! ;) Vi kommer bli experter på ämnet kost och hälsa!! Anna skipper släng dig i väggen! ^^<3

2009-08-24 @ 08:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0