Äntligen!

Äntligen är det värsta över! Trode aldrig att jag skulle bli frisk men nu börjar jag faktiskt se hopp för det. Febern har gått över och nu är det bara spåren från hostan kvar, som värk i lungor och träningsvärk i magen. De e förjävligt, men jag lär iaf kunna gå till skolan så jag är ganska nöjd.
Att sammanfatta händelserna sen jag skrev sist lär iaf gå ganska snabbt, har för det mesta bara legat framför tven och kollat på sex and the city elr nått överdrivet amerikanskt program på discovery, elr så har jag suttit framför datorn. Imorn lär jag iaf vara frisk hoppas jag, så fram tills dess ska jag nog kolla ännu mer på sex and the city!!! "yippi!"

Kommentarer
Postat av: Emma

Assåå ta god tid på dig innan du kmr till skolan så du inte smittar oss bara :] hihi <3

2009-08-22 @ 12:25:52
URL: http://emmast.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, tur då ;P

<3

2009-08-22 @ 23:24:36
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0