Åh Fy Fan!

Hade ju kräftskiva igår och det var typ jättelyckat enligt mig! Men eftersom mamma o pappa hade kameran kunde jag inte ta några bilder, men Jenny hade med sig sin så så fort hon lagt över bilderna så ska jag göra en riktig uppdatering åt er (;

I morse mådde jag iaf inte så bra :S Elr när jag vaknade gjorde jag det så då gick jag upp och började städa ganska glatt, men ju mer jag höll på med halvruttna kräftskal och annat jufs så började jag må riktigt illa. Men efter en timmes vila kunde jag fortsätta städa och jag tror faktiskt inte lägenheten har varit så ren som den är nu på riktigt länge! ;D

Nej nu ska jag ringa och tjata på Jenny att hon lägger över bilderna (;

Kommentarer
Postat av: Emma

bilder behövs godkännas innan dom läggs upp! :O <3

2009-08-10 @ 20:28:44
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0