A D H D

Ja får seriöst ADHD på min dator! Skärmen vägrar funka, så om jag måste använda den så måste jag koppla in teven som skärm, å de e lite väl jobbigt.
Nu sitter jag iaf vid världens segaste dator satt bara att skriva dehär inlägget kommer nog ta en timme elr så.

Var ju i Länna igår på kräftskiva.. och det var sådär. Var inte så himla taggad på fest satt... men aja. Bilder tog jag men kan ju inte lägga upp några eftersom dom är på den andra datan. Gör det så fort jag får igång den! ;D

Ikväll är det ju kräftskiva hos mig, så jag har typ hållt på o städat o pysslat hela dan :P Får se hur lyckat det blir (:
Men nu ska jag hoppain i duchen. Ha det bäst// ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0