3 Augusti (?)

Hejsan!
Dålig uppdatering igår märkte jag. Men så får det vara ibland.
Igår gjorde jag iaf inte så värst mycket, en kompis till mig, Anton, kom hit o kollade på film med mig. Vi såg Saw 5 som jag inte sett tidigare. Jag har ju sett alla tidigare Saw-filmerna men det var ett tag sen så det hade varit lite skönare om man kollat igenom alla dom innan. Men den var iaf bra, typ som en sammanfattning av alla tidigare filmerna.

Och idag då.. jag och min mamma var faktiskt ner på stan och fyndade lite x) Och tro det elr ej men jag handlade bara kläder från Lindex(!!!??) har inte handlat ett normalt plagg där på säkert 10 år, men nu var det ju ganska mycke tok-rea där så hittade 3st toppar för 40kr styck..Perfekt!
Sen shoppade vi lite från Halens katalogen x) Där blev det två toppar/klänningar och en plattång.



(klicka för större bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0