16 Augusti

Fy fan asså jag lär seriöst slå rekort på kräftätning dehär året.. personligt rekord då alltså (;
För ikväll blir det kräftor igen.. men inte så många kanske, jag, mammsen o pappsen ska dela på ett paket. Men innan det så ska jag o Emma dra till Arena o käka lite tjockismat o snacka massa skit (:

Imorn blir det shopping i stockholm för mig o Jenny! :D Måste ju ha lite nytt o frächt nu inför skolstarten (; Kommer ju upp en massa söta 93:or som man måste snygga till sig för.. nooot!! Fy fan, nästan mardrömmen asså. Längtar inte till 3an då de bara kommer vara en massa pluttat som pluttar runt, inte en enda äldre kille man kan spana in... "Suck"

Kommentarer
Postat av: Jinet - Cheerleading in my ♥

Sv; Fan oxå :/ En sån skulle jag så jävla gärna vilja ha ! :( Men aja , nån gång kanske jag hittar en liknande :)



Hur mår du då ?

Kram <3

2009-08-16 @ 18:08:37
URL: http://pinklife.blogg.se/
Postat av: Jinet - Cheerleading in my ♥

Sv; Heh aa :)



Okejokej , jag mår bara fint :)<3

2009-08-16 @ 20:02:38
URL: http://pinklife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså tjejen du är bäst!!! tror aldrig jag haft så kul som jag har med dig, tack för en underbar helg! ^^ Älskar dig du e bäst!! <3



P.S. Längtar tills imorgon!! ;) D.S

P.S 2. Mamma typ skriker av lycka för att vi umgås mycket mer igen! XD hahaha. D.S 2 .

2009-08-16 @ 20:04:16
URL: http://www.lifeofjennu.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0