Vår!!!

Asså jag dör typ av vårkänslor! Elr känslor? Nu e de fan vår :D
Vi var tvugna att gå ner till Roslags idag och kolla på nån föreläsning som tydligen slutade i film, jag somnade och missade en stor del av filmen så när jag sen vaknade orkade jag inte riktigt bry mig om innehållet. Iaf så bestämde jag o Emma oss för att käka Pizza efter filmen -eftersom man ändå tar vägen förbi en pizzeria när man går tillbaka till skolan- men mitt bankkort funkade inte så vi gick tillbaka till skolan och hämtade Emmas :P och på vägen dit (elr egentligen hela vägen) kunde man gå utan jacka! Och frågar du mig så e de fan vår när man kan gå utan jacka!!! :D
Och när jag sen skulle gå hem var det bara På med glajjerna!



Våren e fan bättre än sommaren xD (om man borser från att man har lov största delen av sommaren) för när våren kommer blir man så himla Glad! medans sommaren bara kommer av farten typ.. för de e ju 20x så större skillnad att gå från Vinter till Vår än från Vår till Sommar. ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha det blev mycket motion för oss för en liten pizza xD <3

2009-04-02 @ 21:22:32
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0