Onöödigt!

Ush, idag var det verkligen jobbigt att gå upp, tror jag drog ut på tiden så mycket jag bara kunde i morse. Tänkte för mig själv att; ääh, struntar i frukosten, sover 15 min till.. ähh, det tar bara 5 minuter att gå till parken, sover 5 min till.
Egentligen är det så himla onödigt för hur mycket piggare blir man av 20min lixom?? Typ inte ett skit. Men men, nu är jag uppe och idag ska vi somsagt till parken. Och jag hade hoppats på sol idag, så jag stod hela kvällen igår och raka bena bara för att jag skulle kunna ha shorts och få lite färg på bena.. men inte då, så är det helt molnit på himlen. Så typiskt mig att när jag väl anstränger mig så blir det ändå i slutändan helt onödigt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0