16 April

Idag har jag äntligen färgat utväxten. Var verkligen på tiden om du frågar mig!
Så det är typ det jag har pysslat med idag. Syrran kom iofs hem också, så umgicks lite med henne.
Nu har Thomas föräldrar åkt utomlands också, så då har jag och Thomas huset för oss själva iprincip hela helgen :D Rånice, så det "firade" vi med pizza! Även fast jag inte åt pizza utan beställde en tacotallrik istället, men det var lika gott (;


Var ju och shoppade igår och lovade er en bilduppdatering över dem idag. Men har inte riktigt gjort det än (A) Så jag kollade upp om det fanns några bilder på internet istället :P Vilket det gjorde på två av plaggen xD Men får väl helt enkelt bjuda på dem + en beskrivning över resten (;

♣ Linne med körsbär på
♣ Grå tjocktröja
♣ Grå "klänning"/tunika
♣ Silvriga pumps
♣ Svarta jeansleggins
♣ Beige shorts

Shorts från Gina, 149kr


Jeansleggins från Gina, 199kr


Faktum är att dedär shortsen var så fruktansvärt sköna! ..och billiga, att jag nog tänker köpa mig ett par svarta elr rosa också :D Eftersom dem finns i fler färger (; Plus att jeanslegginsen typ vart för stora efter att jag bara använt dem i nån timme, så eftersom jag typ leta på alla Gina i hela stockholm men inte kunde hitta ett ena beige par i S (men i XS) så tänker jag nog köpa ett par sånna i XS nästa gång jag har pengar (; För då kommer dom ju dessutom passa :) VIlket är en fördel (A)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Snygga shortsen var! :)

2009-04-16 @ 20:04:19
URL: http://kornelijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0