Cosmonova!

Då är man klar med det man ska vara klar med då :D Skit skönt :P Iofs har jag kvar några gamla möggliga idrottsuppgifter som skulle lämnas in "så snabbt som möjligt". Och det var för typ ... 2-3månader. Men läraren verkar ändå ha glömt det (;

Startade iaf upp PhotoShop när jag blev "klar" och jag tror typ jag har PhotoShoppat alla bilder som går att photoshoppa nu xD Haha, men har man väl lärt sig nått nytt o snyggt går det inte att sluta..
Imorn bär det iaf av till Naturhistoriska :D och jag håller på o kollar lite cosmonova filmer :P För vi får nämligen gå på de om vi vill, men det kostar 55spen.. fast de tycker jag fan de e värt för de e så jävla kul :D!! Finns några 3D filmer som skulle vara coola att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0