FredagsUnderhållning

ÄNTLIGEN HEMMA!
Känns som om jag har slängts runt hela dan utan att jag själv har varit i medvetandet. Började dagen med en halvtimmes tvekande om jag skulle gå på gympan elr inte..
Anledningen till varför jag inte skulle gå var för att vi skulle jogga! Och sist vi gjorde det, copertestet, gick det inte så himla bra. Men efter ett antal tvekande fram och tillbaka bestämde jag mig för att vara duktig och gå. Vilket jag ångrar stort! Elr kanske inte nu, men jag gjorde det då iaf. Vi skulle springa två varv på elljusspåret! Och ett varv är ungefär 2,2kilometer.  Och som alla vet är 2,2 + 2,2 = 4,4

Och ja, jag klarade det! Jag joggade kanske inte hela tiden men jag joggade fan mer än jag gjorde på copertestet och då var det både kortare och på tid. Jag var nästan lite i chocktillstånd men efteråt var jag så jävla öm i lungorna och helt plötligt började jag känna blodsmak i munnen. Troru jag blev rädd elr :O? Trode typ mina lungor hade gått sönder heller nått xD Men så va inte fallet, men jag kan säga att det faktiskt fortfarande gör riktigt ont i lungorna.
Så jag har typ varit helt slutkört hela dan och typ inte orkat göra nått elr anstränga mig nått, så det kan ha varit anledningen till min låghet i skolan idag ;D

Även fast jag kände på detta viset hade jag redan tvingat med Tessan att följa med mig på stan och kolla ut tapeter så då kände jag att jag inte kunde ställa in det diretk :P Men ångrar det inte eftersom jag nu hittat två styckna tapeter som jag väldigt gärna vill ha, ska bara bestämma mig för vilka. Ska försöka fixa fram bilder (;

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi cred till frida!! <3 ;D

2009-04-24 @ 23:26:09
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0