Upplands Väsby Centrum

Nu har jag kommit tillbaka från shoppandet och köpcentret var helt okej faktiskt (: Typ lika bra som Täby centrum :P även fast det var färre affärer här, för täby har så många onödiga affärer tycker jag, så nu bevöde man inte gå lika långa sträckor (;

Köpte inte alls lika mycket som jag hade räknat med, hade jätte mycket saker som jag ville köpa men hittade bara en tröja och lite smycken.. men ska försöka dra med mig Anna eller nån och åka in till stockholm elr täby nån annan dag (:

Detta armband och denna tröja köpte jag + ett par örhängen.
Tröja från New Yorker 89kr
Armband från Gina Tricot 109kr



Kommentarer
Postat av: anna

ååååh jag är villig att dras med hehehe puss<33

2009-04-10 @ 19:27:27
URL: http://aanniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0