TvillingÄgg

Dagen slutade iaf inte helt misslyckat :)
Hade lite påskmidda med mamma, pappa, syrran och mormor. Riktigt mysigt, blev mycket måla ägg och äta ägg. Sen upptäckte vi något komiskt, hönerna hade egentligen fått tvillingar ifall de hade blivit kycklingar :D
Lite gulligt tyckte jag


Sen fick jag Tessan varsit påskägg, där det gömde sig 500kr var :) Vilket var väldigt uppskattat eftersom jag och hon ska in till Stockholm imorn och shoppa, så då fick man en liten tillökning i plånboken (;

Sen åkte vi tillbaka till Norrtälje och snacka om att dimman var tjock! Seriöst, var som att åka in i tjockaste gröten där man inte såg handen framför sig änns! Och när vi sedan närmade oss norrtälje så brukar man se lysande Görla säkert en kilometer därifrån och nu såg man det inte änns 30meter framför, Det var läskigt!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt! :)



Hoppas du får en underbar kväll nu och en grym fredag imorgon. Ha det bäst!



PS. Om du vill så får du mer en gärna lägga till min blogg i bloggkoll, säg till i såna fall så att jag kan lägga till din blogg med :)

2009-04-10 @ 00:46:54
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha fan va ballt :P

2009-04-10 @ 13:26:56
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0