Tips Från Coachen

Även fast jag inte var i skolan hela dan idag så har jag fan jobbat mer hemma än vad jag brukar göra på en hel vecka i skolan xD
Thomas bjöd nämligen hem mig på luch idag, eftersom vi på onsdagar alltid får sån lång luch, så när jag väl kom dit kom jag och tänka på hur verkligen värdelösa lektioner vi hade kvar. Så jag stannade kvar hos Thomas och pluggade järnet där istället ;D Så nu är allt som ska vara klart klart (;    Hur skönt som hellst!
Haha, kanske kan klassas som veckans tips..!

Kommentarer
Postat av: thomas

hihi min fotbolls länk

Postat av: jaqueline

Har du något pinsamt sexminne som du vill dela med dig av? ;) Lite sex snack på min blogg.

Kram!

2009-04-22 @ 21:20:54
URL: http://jaqlins.blogg.se/
Postat av: Novembersara

Var gärna med och tävla om en snygg & retro klocka hos mig!

2009-04-22 @ 22:13:20
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0