Tapeterna?!

Måndag, kul? Svar nej. Men med tanke på hur j*vla slapp morgondagen kommer bli så känns det helt ok att det bara e måndag. För imorn så ska vi ha tjejträff med de kommande 1:orna och det lär bli mycke fika och pizza. Skit nice. Hoppas bara att vi får gå hem efter (A)

Vad har hänt idag då? Var på hälsokontroll. Hatar typ sånt där när man ska sitta en halvmeter från en mäninska som ställer en massa personliga frågor och man vet inte vart man ska kolla. Men jag verkade helt okej frisk. Sen skulle jag, lite senare på dan, ha utvecklingssamtal. Så nu känner jag att det räcker med vuxna människor som pratar drygt direkt till en. Men kollar man på omdömmerna känner jag mig nöjd (:

Direkt efter det så åkte vi (jag, mamma o pappa) och kollade på dedär tapeterna jag kollade ut häromdan. Så här har ni dem (;
Skriv gäna vad ni tycker!




Själv gillar jag den understa bäst och tror faktiskt att jag kommer välja den. Men eftersom det redan sitter en bas-tapet i mitt blivande rum så är det ju inte änns säkert om den kommer passa ihop (;
Men vi får se :)

Någon fika med Jenny blev det iaf inte. Samtidigt som jag dissade henne för ett utvecklingssamtal blev jag själv dissad av henne för en kille. SÅ jag antar att det är ganska lugnt. Vi får helt enkelt ta det en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Båda var grymt snygga, men jag tyckte nog om den första mest :) <3

2009-04-27 @ 23:33:51
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0