Söndag

Söndag, aha. Då var det skola imorn asså.. inte sådär jääte kul, men helt seriöst har dethär lovet kännt skiitlåångt :O Det kan bero på att jag typ inte har gjort ett skit och därför har dagarna gått så segt. Men på tisdag ska klassen åka till Naturhistoriska riksmuseét, och det är ju typ hur kul som helt tycker jag ;D Så det lär bli ganska chill ändå, nu i veckan :)

Igår så var det ju sista chansen för mig och Anna att förverkliga våra välplanerade planer om att festa nån gång på lovet, men självklart så blev det ingenting ;/ men vi lovade varandra att redan nu börja planera inför valborg så att det iaf kan bli lyckat!.. fast vi får la se hur de går, eftersom det aldrig tidigare har gått bra när vi ska ha "planerat".
Tillbaka till ämnet, så fick jag iaf kul under gårdagens kväll ändå! Jag och Thomas bjöd hit Danne och Camilla, så vi grillade lite och spelade lite spel, himal mysigt (:


Idag då.. jag har typ fetaste engelska häftet som ska vara klart tills imorn, men eftersom jag för en gång skull faktiskt planerat bra och började fylla i det precis när vi fick det (direkt efter jullovot) så ligger jag inte så mycket efter :D Har typ 2 sidor kvar, vilket är himla bra!! :D


Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

Jo han har ju gått kocklinje, så det ska man väl lita på:P eller nått.

2009-04-19 @ 13:36:29
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: Johanna

Söt blogg! :)

2009-04-19 @ 14:43:22
URL: http://johansa.blogg.se/
Postat av: jenny

fin blogg, har du gjort designen själv? :)

isåfall, hur lärde du dig? ;o jag fatttar liksom ingenting haha

2009-04-19 @ 16:18:34
URL: http://jjenys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0