Söndag 26/4

Ush vad dålig jag har varit på att uppdatera nu i helgen. Har verkligen inte orkat elr kännt att jag haft tid.
Har packat i stort sätt hela tiden. Jag har inte änns solat så mycket som jag egentligen skulle ha gjort om jag varit på ett normalt humör. Kände dessutom idag att det var länge sen jag pratat med Jenny så jag fattade telefonen och ringde upp henne. Och oj vad vi pratade, blev mycke skitsnack och killprat. Så som det ska vara helt enkelt. Men vi bestämde iaf att vi skulle ses en stund imorn efter skolan :) Ska bli trevligt.

Har ju heller inte lagt upp någon veckans låt. Kom på det i morse och har sen dess lyssnat på musik överallt för att hitta nån bra, men så när jag fäljde med mamma upp till stallet hörde jag en sån himla bra låt på radion. Ska försöka leta upp den (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0