Solning!

Nu är jag äntligen hemma från skolan. Och oj vad tidigt ni kanska tänkte då ?! Och ja, det är lite tidigt. Men eftersom vi hade tjejträff tyckte vi att vi redan hade varit så duktig och tryckt i oss en massa kakor och pizza för några blivande 1:ors skull. Så vi gick hem. Får se vad läraren säger sen då.., men den dagen den sorgen! Tar det sen helt enkelt (;

Nu ligger jag iaf ute och shteeker lite i solen.. elr inte nu då eftersom jag gick in för att hämta cola, men ska ut snart egen.
Så ni får väl ha det så trevligt i skolan så ska jag hälsa solen från er !! <3


Dumle, solar sig.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi samma här, så skönt!

2009-04-28 @ 15:41:44
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0