Smääärta!

Imorse vaknade jag upp med världens värsta magsmärta(!), men jag tänkte ju direkt att den lär ju försvinna innan det var dags att åka till skolan, så jag tog två värktabletter. Men ingenting hände så jag började planera lite hur jag skulle göra under dan utan att missa allt för många lektioner. Så kom jag helt plötsligt på att jag hade glömt att gå till um för att ta ut mina p-piller, vilket det är jävligt brådis med nu. Så då ringde jag dit och fick en tid kl 11 idag. Himla tur egentligen eftersom jag då hade en himla bra anledning att bara vara borta på morgonlektionerna!

Iaf så gick jag och la mig direkt efter det, i hopp om att värken skulle gå över, men nej nej!! Den är fortfarande kvar och nu är den istället 20 gånger värre. Fy fan! Och jag kan ju inte direkt ringa till skolan igen och bah; nej nu vart jag sjuk istället så jag blir borta hela dan..
Får verkligen hoppas att det går över innan jag börjar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nämen ursch, låter jobbigt hörru! ;(

2009-04-29 @ 11:05:35
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0