SkoManii!

Asså det är bara jag som kan ha sån tur asså!
Dessa sötsaker spanade jag in för nån månad sen men tyckte då att dom var lite för mycket för att lägg ner 250kr på. Men så idag bestämde jag mig för att iaf pröva dem och jag blev förälskad! Bara det att 39 -som i vanliga fall är min storlek- var för stora, men då blev jag självklart lite extra glad och tänkt att jag kunde få köpa ett par 38 som omväxlings skull! Men du tror inte att dom var alldeles för små då istället!

Asså vad är det med oss tjejer att vi aldrig ska kunna få ha ett par skor som verkligen sitter Peerfekt! Varför inte bara införskaffa ett par 38 ½ då? När alla butiker i världen vet att de flesta tjejer har storlek 38-39..
Jag är iaf Grymt besviken! Men om jag inte hittar något annat jätte fint när jag åker in till stan nästa gång tänker jag faktiskt köpa dom ändå! Även fast de var för små!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0