Skitköp!

Hello :)
Idag är det den sista riktiga dan på lovet, för söndagen räknas inte tycker jag eftersom man ändå inte kan vara upp länge ;D
Men jag och Anna hade ju iaf lovat varandra att vi skulkle festa nån fucking jävla time på lovet!! xD Men blev det så elr? nää "/, och eftersom det är sista dan för det idag känner man sig liite stressad. Aa, men vi får se hur det blir.


Dedär svarta jeanslegginsen jag köpte var iaf det sämsta köpet jag någonsin gjort!!! Asså dom är ju snygga och så men jag behöver inte änns vara nära ett djur utan att byxjävlarna suger åt sig allt som flyger i luften! Lixom bara det är lite dammigt på rummet så suger dom åt sig allt och man ser minuten efter ut som en kattfaramre! Och därför behöver man rulla dem alltid två gånger innan man sätter på sig dem och sedan en gång till när man satt på dem. Helt hopplöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0