OnsdagsChill

Vet inte vad det är med dagarna denhär veckan asså :O Idag har vi inte Heller gjort något vättigt!! Det enda vi gjort som  varit nödvändigt var att ha matteprov, vilket gick hiimla bra faktiskt :D Vet att jag snackat om att det skulle gått skit osv, men om jag har riiktigt jävla tur så får jag faktiskt ett Vg :D
Iaf så skulle vi ha lyssnat på våran lärare när han spelat gitarr på fysiken sista lektionen, vilket jag tyckte var vääldigt onödigt. Så jag tog min jacka och väska och sprang iväg till media och mötte Anna :D Så gick vi och solade och bastade, skiitskönt i dette Icke-vår-väder. Sen var det typ 2 timmar kvar tills Annas buss gick så drog upp till donken och satt där o svullade i nån timme :) Skitmysigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0