NaturHistoriska!

Idag var vi på NaturHistoriska Riksmuseet, och det var inte alls lika kul som jag tyckte när jag var liten.. kanske för att alla roliga saker som finns där är så söndertesta att man vet exakt vad som kommer hände, plus att vi har tvugna att svara på en massa dryga frågor. Helt värdelöst.
Men vi tjejor gick iaf och kollade på Cosmonova! Det var däremot roligare :) Fast det jag tycker är det bästa med hela showen är detdär i början.. ni vet när dendär läskiga bruden berättar om kosmonova och visa vad som finns bakom duken osv. Det har dom tydligen inte längre :O så jag blev jävligt missnöjd. Filmen vi såg på var typ Deap Sea, som handlade om alla undervattendjur som finns, det var väl lite roligt att se alla konstiga fiskar o sånt, men det blev tråkigt i längre.
Men däremot fick vi sluta kl 2, när vi egentligen skulle slutat 20 i fem, så det var bra!

Så resan får två stjärnor...




(;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0